lördag 24 maj 2014

♥ ♥ ♥



Jag ska måla hela världen lilla mamma, med solsken varje dag....
Minns låten och den får vara med idag som består av regnskurar och vind som rensar luften.


Ingen har väl missat att det är Mors Dag idag?
Förhoppningsvis får alla mammorna en skön sovmorgon och lite extra många kramar idag.


Själv har jag en så fruktansvärd värk i halsryggen! Värken vägrar släppa. Min nacke är som gjuten i cement och smärtan är hemsk. Det gör till och med ont i nacken när jag sväljer!
 Värken har spridit sig upp till  hela huvudet och känns som om det ska bli migrän av det hela
Jag ska ta in migränmedicin och medicin för värken i nacken och ryggen. Sen ska jag vila en stund. Så får jag se hur dagen för övrigt blir för mig.   





Ha en Glad Mors Dag ! 

2 kommentarer:

  1. ♥♥♥ Stor kram, en av-svalkande med smärtlindring ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. En jättestor sval kram från mig som hunnit duscha efter den varma bilfärden. Skickar vackra rosor i cybern, var precis och köpte mig själv likadana.
    Jag är inte bortskämd med firande, men lycklig över alla mina fyra barn och i år blev det speciellt då jag var hos yngste sonen med familj.
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera