fredag 25 december 2015

God Fortsättning!

Tänkte att jag skulle visa en bild på några maträtter som vi hade på julbordet på julaftonen.

Bild tagen av min yngsta dotter.

                                                                   
                                  Fin skuren skinka, inte dåligt av mig :)  
                           
God mat och mysig stämning blev det. (Det blev långt ifrån så mycket julmat som jag lagade till som det annars brukar vara andra år.
Och vet ni vad... vi dog inte av det heller...)

Tomten kom i alla fall och delade ut julklappar.
 Fick också några st och blev så glad =)


Idag gör jag som Kronblom och har soffhäng,
 Inga krav på vad jag måste idag vilket är så skönt!


Önskar alla en fortsatt God Jul och hoppas att ni haft det bra

5 kommentarer:



  1. Glatt soffhäng denna juldag. ☺

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på julen!
    Så skönt att bara kunna vara lat, det är jag med idag även om jag inte lagat någon julmat igår.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag släpar benen efter mig nu, behöver ta igen mig efter långa resan ;)
    Söndagskram, fina du ♥

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Mycket gottit ♡ ....
    Ha det riktigt gott innan Nyår/Kram

    SvaraRadera