onsdag 16 december 2015

Grattis



Tänk att idag fyller min dotter 24 år. Vad hände med åren? Det var inte så länge sedan hon var liten - nu är helt plötsligt vuxen och har en egen liten dotter:-)

                                                             GRATTIS!




Min dotters uppväxtår har varit extremt jobbigt för henne. Hon var inte bara utsatt för mobbning på skolan utan blev även utsatt för incest av sin far. Han ägde henne ( Varken jag eller hennes syskon fick vara i närheten av henne. Hennes far vaktade henne som en hök. Hon fick inte ha några vänner mm...) Detta var en hemsk tid och resulterat i att min dotter inte har mått eller mår så bra rent psykiskt
 Hon har också utvecklat Bullemi Nervosa ( just nu är den i skick, men vad som händer i morgon vet man aldrig... då kan hon om det vill sig illa börja hetsäta för att hon missförstår vad någon säger till henne eller att hon misslyckas med någonting... osv...
Det behövs så lite för att allt ska kastas omkull för min dotter...
Men idag fyller hon år och jag hoppas att hon själv kan tycka att hon får en bra dag idag...

3 kommentarer:

  1. Så sorgligt att läsa om vad din dotter varit utsatt för.
    Jävla människa, och hennes pappa till råga på allt.
    Det finns inte ord vad jag tycker om sådana typer.
    Nu hoppas jag i vart fall att din dotter får en fin födelsedag kära du!
    Varm Kram

    SvaraRadera

  2. En fin födelsedag önskar jag din dotter.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Hipp Hurra. Hoppas att din dotter får en underbar dag trots allt hon har gått igenom. ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera