lördag 13 februari 2016

Insnöad och Värdscupstävling i Vintersim

Klass - 1 varning hade vi igår


 Det snöade och blåste om vartannat.  Inget trevligt väder.




Idag är det betydligt lugnare väder .... Minus 1 grader


Idag arrangeras en världscuptävling och Skandinaviska Mästerskapet i vintersim i Skellefteå.

De som  ställer upp är allt bra modiga =) Jag skulle aldrig utsätta mig för ett vintersim..


                         Detta är en bild från "vintersimmet 2015"




I  morgon Alla hjärtans dag.


Önskar er alla  redan idag en underbar Alla hjärtans dag i morgon (Söndag)



Alla dagar oavsett om det är en Alla hjärtans dag eller inte ska vi vara hjärtliga mot varandra tycker jag.


8 kommentarer:

  1. Men du fy för vintersim, skulle aldrig utsätta mig för det.
    Vi hade ett liknande väder igår, blåst och massor av snö men idag har det lugnat ner sig.
    Ha en fin dag och en härlig Alla Hjärtans Dag i morgon!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Såg om vintersim på Godkväll på TV. Nä, fy. Aldrig! Inte ens vinterbada. Urraburra.....
    Ha en hjärtlig dag och en hjärtlig kram kommer här

    SvaraRadera

  3. Kallt och omänskligt...:)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Åh fyyy vad kallt! Det skulle jag aldrig göra, jag som är så frusen.
    Däremot kan jag doppa mig snabbt i en isvak när jag bastar, men det är en helt annan sak.
    Kram och ha en fin allahjärtansdag

    SvaraRadera
  5. Ja, hjärtliga mot varandra borde vi vara varje dag :D

    Kram <3

    SvaraRadera
  6. Jag såg på Tv:n om vintersimmet. Men hua...Det såg kallt ut.

    Javisst är det så.....man ska vara hjärtliga mot varandra ALLA dagar. Det skriver jag under på.

    En Alla Hjärtans Kram till dig❤

    SvaraRadera
  7. Det håller jag med dig om. Vänlighet och omtanke, varje dag är att önska.
    Detta med vinterbad förstår jag mig inte på. Hur kan det vara så skönt som det påstås? De måste ju bli som isbitar i det kalla vattnet. Obegripligt.
    Finfin Alla Hjärtans Dag önskar jag dig.
    Varm kram!

    SvaraRadera