söndag 28 maj 2017

Regnet det bara öser ner.

Godmorgon!

Hualigen vad "hösten" kommit till Skellefteå idag.... regn för fulla muggar och brrr, vad kallt.  Jaja, det går väl ändå men trist är det. "Ska inte göra något speciellt alls idag." Annat än att bjuda mina barn på tårta och lite fika bröd under dagen.  Lite  senare till middagen var det tänkt att jag skulle grilla goda köttbitar. Men om det fortfarande regnar får det bli ändrade planer. Kött lär det bli men då blir tillagningssättet stekpanna eller i ugn i stället.

image381

Avslutar detta inlägg med en massa kramar till alla andra fantastiska mammor där ute:) Och sen en liten kram till mig själv...............

4 kommentarer:

  1. Tycker du ska ge dig själv en bamsekram.
    Här har det oxå varit regnigt i helgen men mer duggregn än ösregn.

    Kram och ha en toppendag!

    SvaraRadera
  2. En bamsekram till dig 💜 från mig. Jag har inte träffat mina barn, men jag fick kram i kyrkan.
    Du är en fantastisk mamma, synd bara att inte vädret är bättre.
    Här har det svalnat av nu och regndropparna kom.

    SvaraRadera
  3. Vi fick faktiskt också regn nu på kvällen. Annars har det varit högsommar hela helgen, härligt! Kram

    SvaraRadera