fredag 29 september 2017

En fuling.

Hör och häpna, jag blev stungen av en geting i går kväll i sängen, när jag skulle lägga mig satte jag mig först på sängkanten, la ner armen och de stack till så inne attans, när jag titta efter var de en geting och den såg död ut, klämde säkert ihjäl den, de blev ett litet sår och rött runtomkring för att inte tala om hur ont de gjorde, badda med kallt vatten men de hjälte föga, fortfarande ömt och ont idag,

Man kan ju undra vad hade den fulingen i min säng att göra ?




4 kommentarer:

  1. Nej men fy då, sånt förväntar man sig inte ska hända när man ligger i sin säng.

    Jag har massor av slöa getingar som kryper runt på köksfönstret, det ser helt galet ut och jag vill inte öppna fönstret nu för jag vill inte ha in dem.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Fy för getingar! Vilken tur att du inte svullnade upp av någon allergi ändå!
    Kram 💝

    SvaraRadera
  3. Nej men fy...! Jag fick faktiskt en fästing idag. Blev förvånad. Det är ju oktober och jag har inte ens varit på landet och knappast nära något gräs ....

    SvaraRadera
  4. Fy en geting i sängen vill jag verkligen inte ha..... :)

    Kram ❤

    SvaraRadera