fredag 22 december 2017

Födelsedag nr 2

Igår var det Julavslutning för min yngsta dotter i kyrkan .
Min dotter går nian.
Idag fyller hon 16 år  och om två dagar är det julafton.

Ikväll blir det ett litet kalas med tacosbuffe´  - tårta, bullar mm....

Tänk vad tiden går... när jag sitter och tittar i fotoalbumet känns det som om det vore igår jag fick henne. Idag är hon nästan lika lång som jag...

Patricia trivs i skolan, är omtyckt av alla lärare och elever. Hon har många vänner "även om de flesta kompisarna är killkompisar". Hon har alltid haft mer killkompisar än tjejkompisar.
Patricia har aldrig behövt vara mobbad eller utstå att bli kränkt eller orättvist behandlad på skolan. Som hennes storasyster blev när hon gick grundskolan.

Idag får jag fira dig min älskade dotter och det betyder mycket för mammahjärtat. ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Grattis till dig, och till födelsedagsbarnet Patricia!
    Ja, jag kan skriva under på att det betyder mycket för ett mammahjärta hur ens barn mår.
    Varm kram 💝

    SvaraRadera
  2. Grattis till din dotter Patricia.
    Härligt att läsa att hon slipper såna tråkigheter som ex. mobbing innebär.
    Skönt för mammahjärtat.

    Varm Kram!

    SvaraRadera